Kan Kardeşim Olurmusun ?


 Bu yayını  http://www.besparasiz.net alıp kopyaladım inşaAllah hayırlara vesile oluruz...


Herkese merhaba arkadaşlar..Öncelikle tüm kadınların kadınlar gününü kutluyorum..Hergün kadınların günü diyerek asıl konuma geçiyorum.

Bu yazıyı bir sosyal sorumluluk projesi adına yazıyorum ...Beşir Derneği'ni birçoğunuz duymuşsunuzdur..Bir çok sosyal projede en önde giden güvenilir derneklerden birtanesi..Açıkçası benim güvendiğim tek dernek diyebilirim..



Beşir derneği ve kızılay işbirliğiyle  benim ve tahmin ediyorum herkesin hoşuna gidecek bir projeye daha imza atmışlar..

Kampanyanın adı "Kankardeşim "..

Proje aslında günün birinde bizimde başımıza gelebilecek bir kaza yada hastalık durumunda , kana ihtiyacımız olduğunda anında birçok kişinin telefonuna kan ihtiyacı talebiniz ulaşacak ve gelme durumu olanlar anında size ulaşıp gelebileceklerini haber verecekler..Aynı şekilde başkalarına kan lazım oluncada sizin telefonunuza msj gelecek ve müsaitseniz gelen msj daki telefonu arayıp gidebilecek durumdaysanız haber verebileceksiniz..

Kısacası sistem böyle..Sistem size yakın oturan guruba anında mesaj gönderecek..Bunun için sisteme üye olmanız yeterli olacaktır..

Ben hemen sisteme bağışçı olarak kaydımı yaptırdım..Allah aratmasın ama herşey başımıza gelebilir..Daha önce kan bulma sıkıntısı yaşadığım için bu durumları iyi bilirim..

Ben belki yarım anlatmış yada yanlış bilgi vermiş olabilirim ,o yüzden BURADAN detaylı bilgileri öğrenebilirsiniz..

Bağışçı olmak istiyorsanız BURADAN sisteme kaydınızı yaptırabilirsiniz..

http://www.kankardesim.org/    Gönüllü kan bağışçıları bekliyor arkadaşlar..

Haydi Türkiye Kankardeş Olmaya !

 Sende Katıl, Kana İhtiyacın Olduğunda Aradığın kana Bir SMS ile Ulaş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder