ÇÖLLERDEYİM İLAHİ SÖZLERİ

ÇÖLLERDEYİM

Dağları aştım usanmadan
Aşkın ile yana geldim
Kara yüzüm utanmadan
Koştum huzuruna geldim
Senbilin ya Resulullah 
Ya Resulullah 

Çöllerdeyim çöllerdeyim
Yapayalnız çöllerdeyim
Tutulmuşum ben dertliyim
Hasretinle ağlıyorum
Senbilin ya Resulullah
Ya Resulullah 


Geçti ömrüm bitti eyvah!
Ettim günah, oldum gümran
Şefaat ya Resulullah
Bu gün huzuruna geldim
Senbiliin ya Resulullah 
Ya Resulullah 


Ağlar bu kul yüz kara
Kalbi hazin yürek yara
Şefaat kıl günah kara
Bu gün huzuruna geldim
Senbilin ya Resulullah
Ya Resulullah

2 yorum:

  1. Çocuklarınıza dua öğretin namaz kılmayı öğretin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğretmediğimizi nereden biliyorsunuz.. Suizan günahtır.. Bir oğlum hafız diğeri yarım bitiremedi ama elimizden geleni yaptık.. Müslüman bir anne baba evlatları için herşeyi yapar.. İlahinin altına bırakılan bu yoruma bir anlam veremedim ben..

      Sil