La ilahe illallah fazileti hakkında hadisi şerif




Resûlüllah (sa) şöyle buyurur: 

Mûsâ (as):

 “Yâ Rabbi, bana Seni zikredeceğim ve kendisiyle Sana duâ edeceğim bir şey öğret!” deyince, 

Allah (cc): “La ilâhe illallah de!” buyurdu. 

Mûsâ: “Yâ Rab bütün kulların bunu söylüyor.” dedi. 

Allah (cc): “Lâ ilâhe illallah de!” buyurdu. 

Mûsâ: “Lâ ilâhe illâ ente (Senden başka tanrı yoktur)! Ben istiyorum ki sâdece bana tahsis ettiğin bir şey olsun.” dedi. 

“Yâ Mûsâ”, buyurdu Allah, “şâyet yedi gök ve sâkinleri ve yedi yer terâzinin bir kefesinde olsa “Lâ ilâha illallah” da öteki kefede bulunsa, “Lâ ilâhe illallah” ağır çekerdi!”


Kaynak

[129] Buhârî, Deavât, 69; Müslim, Zikr, 5. (Neseî, Ebû Saîd el-Hudrî (ra)’den tahrîc etti.)




Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Ben de ''En faziletli zikir La ilahe illallahtır, en faziletli duada Elhamdülillahtır.'' hadisi şerifini hatırlıyorum. Teşekkürler Emine Hanım:)

    YanıtlaSil