Sahip Olamadıkların Üzülsün Seninle Olamadıklarına

Sevgili Arkadaşım bıraktığın yorumlarla seni tanımaya çalışıyorum ve sana bugün de çok dua ettim. Rabb'im inşaallah dualarımı kabul eder. Keşke bana bir telefon numarası bıraksan da telefonla görüşsek. Benim de arkadaşa ihtiyacım olduğu anlar oluyor.. Yorum onayımdan geçmeden yayınlamadığımı tekrar hatırlatayım..

Ben sorunlarımı şu şekilde atlatmaya çalışırım umarım sana da faydası olur..  Herşeyden önce ben yaşamam ve çok uzun yaşamam gerektiğine inananırım. Allah'tan önce kendim için uzun, imanlı ve berekli bir ömür diliyorum çünkü O'na daha çok kulluk yapma fırsatım olacak ve diğer mahlukata da faydam olacak.
İnsanlara dua etme fırsatım olacak. Bana kimse değer vermesede ben kendime değer veriyorum. Sen de önce kendine gereken değeri vermen lazım ve ayaklarının üzerinde sağlam durman lazım. Ben 45 yaşındayım ve öyle imtihanlardan geçiyorum ki ben de şaşıyorum. Ramazanda  anaokulunda öğretmelik yaptım. Hem sıcaklarla hem çocuklarla ve 17 saat süren orucu da tuttum çok şükür.  Madden bunalınca mecburen çalışmak zorunda kaldım. Önce maddi özgürlüğünü eline alman lazım. Namazını bırakmadan ama illaki başkalarına yük olmaktan çıkmak lazım.. (Yorumlarından hatırladığım çalışmadığın idi)

Esmaül Hüsna bol bol oku istediğin kadar hiç bıkmadan. 14 secde ayetlerini okuyup tilavet secdelerinde üç kere subhane Rabbiyel Ala dedikten sonra istediğin kadar dua et. Bizim yarın toplantımız var secdelerde dua edicez. İnşaallah yine dualarımdasınız.. Sabah namazına bir saat kala uyanın ezana kadar mushaf sırasına göre birer defa okuyun önce
Fatiha
Bakaranın İlk beş ayeti (Elif Lam Mim)
Ali İmran suresinin son iki sayfasını (188ayeti de dahil surenin sonuna kadar okuyun Sevgili Peygamber (sav) Efendimiz her gece ağlayarak okurdu)..
Kehf Suresinden en az üç ayet.
Yasini Şerif
Duhan Suresi (Ha mimlerin beşincisi)
Fetih suresi
Rahman
Vakıa
Haşr suresinin son ayetleri (La yestevi diye başlar)
Mülk Suresi (Tebareke)
Nebe Suresi (Amme)
Kadir Suresi
Kur'an'ı Kerim'in son sayfasını aynı hatim eder gibi ihlas felak ve nas tekbirlerle okuyun..
Hatim duasını yapın kendiniz Allah'tan ne istiyorsanız isteyin..
Bu yukarıda size tavsiyem mutlaka her gün yapın..

Siz Allah'a havale edin işlerinizi Hasbinallahi ve nimel vekil nimel mevla ve nimel nasir diyorum..
Bırakın koptuğu yerden kopsun Allah yar ve yardımcımız olsun...Güçlü olmamız lazım....
İnsanlara kızmayın onlarda imtihandalar nefisleri ile dikkatli bakarsanız görürsünüz. Rabb'im kendi kapısından binlerce kapı açsın açtırsın. Gönlünüzü ferah tutun.

Ben sizi çok sevdim inşaallah tanışmak da nasib olur.  Sizi çok öpüyorum..
RABB'İM RAZI OLDUĞUNA GÖNLÜMÜZÜ DE RAZI EYLESİN....

  

Yorum Gönder

0 Yorumlar