Selam ve Dua ile


Selamünaleyküm tüm gönül dostlarıma özellikle siyahkuğu arkadaşıma teşekkür ederim ilgi ve alakası için ümreye giderken hayallerimde bir Mekke ve Medine vardı. Ama tüm hayallerimin üzerinde hiçbir resim ve video da görmediğim kadar muhteşem bir andı kabe'yi gödüğüm ilk an..

Bize söylenen Kabe'yi yarım değil tam görüş alanına girince bakın. Yere baka baka girdik ve hala o anı unutamam gördüğüm en muhşem manzara.Ve o an "Allah'ım tüm dualarımı kabul et" dediğimi hatırlıyorum. Buradan uykusuz gitmiştim ve ben ilk gece yine hiç uyumadım sabaha kadar ağlaya ağlaya kabeye baka baka inanamıyarak orada olduğumun hayretliği içinde tavaf ettim.  Sabah namazını kılıp otele gittik. Bir iki saat uyuyup tekrar kabeye gittik ikinci gece tam kabenin karşında kabeye bakarak uyudum. Bir düşünün uyku arasında gözlerimi açıyorum Kabe'yi görüyorum ve tebessüm ediyorum tekrar uyukluyorum yine kabe'yi gözlüyorum. Yarı uyku ve uyanıklık kendinizi bırakmıyorsunuz sürekli nöbet tutan asker gibi..Arkadaşlar arsında duyuldu kabede yatıp otele gelmediğimiz onlarda kabede yatmaya başladılar. Her renk insan ve birbirine Allah'ın misafiridir diye saygı duyuyor. Kimse kimseye zarar vermiyor gerçekten emniyetli bir bölge..
Derken annem hasta oldu. Oranın sıcağına dayanamadı. Buz gibi zemzem içerse insan ben de ümreden geldikten sonra iki ay hastanelerden eve gelemedim. Ama şuna yürekten inanıyorum. Oranın aşkı hasta ediyor ayrılığa dayanamadım.. Gelmek istemedim keşke gelmeseydim diyorum hala. Giderken evdekilere de beni öldü sayın merak etmeyin başınızın çaresine bakın. Eşim üç oğlum son haftaya kadar dayandık ama artık özledik demeye başlamışlardı..Orada onlara çok dua ettim hatta blog arkadaşlarıma bile çok dua ettim..
"Allah'ım benden dua isteyen tüm kullarının dualarını kabul et beni boş geri çevirme" dedim.

Ama ayrılma zamanı geldiğinde boğazımın düğümlenip de kabeden ayrılırken haykırarak ağladımı hatırlıyorum. Son bakışlarımı kalbime nakşettim. Anlatılmaz yaşanır.. İnşaallah Allah tekrar tektar her sene nasib etsin. Tüm isteyen kullarına özellikle benim yavrularıma sevdiklerime bir ayakları sürekli kabe'de bir ayakları Türkiye'de olsun inşaallah.

 Sevgili Peygamberimiz Muhammed Mustafa (sav) "Mümkünse Medine'de ölünüz" buyurmuşlar. Hep öyle dua ettim Son nefesimi buraya Cennetül Bakiye nasib et Ya Rabb..
Medine'yi başka bir yazımda yazarım inşaallah ama kabe çok güzel, Mekke'de ziyaret yerleri var. İlmi birikimim olduğu için gittiğim yerlerde bilinçli bazı şeyleri görmek çok güzel her yeri ağlayarak dolaştım sanki asrı saadete gittim geldim.

Kur'an kursum hakkında da inşaallah bir sonraki yazımda yazıcam.. Ramazanda Gülşah Anaokulu'nda öğretmenliğe  başladım. Kendi kursumu tatil yapmıştım. Şimdi kursuma nasıl vakit ayırıcam karar veremedim.
Kurs sahibi kursun su, elektrik ve doğalgaz faturalarını bana yüklemişti ama içine abonelik ücretide girince ben altından kalkamadım. 500 küsür tl abone ücreti sadece iski üzerimde diğer faturalarda var. Aidat veren talebe yok.. Halbuki o kadar onlarla konuştum bu sizin salih ameliniz diye ama nafile kurs açtık demeyle iş bitmez ilgilenmeleri lazım. Ben de kiracı bir insanım bu yükü kaldıramam. Bakalım Allah hayırlısını nasib etsin inşaallah....
Allah yar ve yardımcımız olsun selametle kalın.. 

      

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Ağlayarak okudum,çok güzel bir duygu seli ve çok güzel aktarmışsınız.
    Sizi okudukça gitmiş kadar oldum.

    Her gidenin dönmek istemediğini duymuştum, ALLAH bana ve gitmek isteyen herkese nasip etsin, siz giderken bende sizden yorum yoluyla dua isteyenlerdendim, ALLAH sizden razı olsun.

    Kur'an kursu için umarım maddi durumu iyi yardımsever insanlara tanışmanıza vesileler yaratır Rabbim, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim sağolun ben hala oralardayım buraya bedenim geldi ama ruhum kalbim herşeyden önce aşkım muhabbetim orada kaldı..
    Aptala döndüm nasıl bir şey bu bilemiyorum hani kitaplarda yazıyorya Allah aşkı bir kulun kalbine düşerde dağlara firar eder aklı başından gidermiş şu an yalnız kaldığımda gözlerim yüreğim dalar dalar gider..Ahh ahh zamanı geri alabilsem keşke..

    YanıtlaSil