Ya Rabb Ne İstiyorsan Benden Onu Diliyorum Senden..

10 Mart 2015 Salı

ismi azam duası ve Sevgili peygamberimiz (Sav) dilinden




_–_M_u_r_a_t– A_l–t_a-y_–_DUALAR
- 03:04



_–_M_u_r_a_t– A_l–t_a-y_–_ originally shared:

Arkadaşlarım şimdi anlatacağım yaşanmış bir hadisedir ..çok önemli çok güzel...

peygamber efendimizde bu olayı yorumlamıştır ben çok etkilendim ve size de aktarmak istedim.sonuna kadar muhakkak okuyun çok önemli..

Peygamber efendimizin döneminde bir tüccar varmış.Bu tüccar daima tek başına mekkeden medineye devesine eşyalarını yükleyip gider hiç bir zaman kervana katılmaz daima kendi başına gidermiş.Yine günlerden bir gün tek başına işini yapmak için yola koyulur ve çölün ortasında biraz duraklar soluklanmak için.

tüccar soluklanırken arkasında birinin geldiğini hisseder ve döndüğü gibi atın üstünde siyahlara bürünmüş bir adam görür ve adama şöyle der

- bütün mallarımı al yalnızca canımı bağışla?

adam;

- malların zaten benim ben senin canını alacağım!

tüccar;

- o zaman bana müsade et bari son defa namaz kılayım!

adam;
- pek ala kıl bakalım nasılsa bu son kılışın olacak der ve bekler

tüccar kamaet alır ve namaza durur namazı kılar güzelce ve namazda dua bölümünde en son olarak ismi azam duasını okur

'' YA VEDUDU YA VEDUDU YA ZEL ARŞİL MECİDİ YA MUBDİU YA MUİYDU YA FEALUN LİMA YURİT. ES ELUKE Bİ NURİ VECHİKELLEZİ MELEE ERKANE ARŞİKE VE ES ELUKE Bİ KUDRATİKELLETİ VE KADDERTE BİHA ALA HALKİKE VE Bİ RAHMETİKELLETİ VESİAT KULLE ŞEYİN KADİR LA İLAHE İLLA ENTE YA MUĞİYSU EĞİSNİ YA MUĞİYSU EĞİSNİ YA MUĞİYSU EĞİSNİ.''

Bu duayı tam 3 kere tekrarlar ve kalkar fakat garip bişey olur tam karşıda aynı simsiyah bir atın üstünde simsiyah bir adam belirir ve hırsız tüccarı bırakıp ona yönelir hırsız atı çok süratli sürer siyah atın üstüne diğer adam tek bir hareketle hırsızı yere düşürür.daha sonra tüccarın yanına getirir

ve tüccara şöyle der;

- öldür onu?

tüccar;

- ben hayatımda hiç kimseyi öldürmedim bunuda öldürmek istemem!

ve siyah atın üstünde ki adam kendisi hırsızı öldürür.

tüccar sorar;

- sen kimsin ben 3 katta ki meleklerden biriyim

tüccar;
nasıl geldin buraya der

melek;
sen ilkinde duayı okudun biz dedik allah içindir.
sen ikinci defa okuduğunda bizde dedik aşşağıda galiba bişeyler oluyor
sen üçüncü defa okduğunda gökteki kapılar öylesine bir çalındıki biz dedik aşşağıda çok mühim bişiler oluyor ve bende hemen Allaha dua ettim yalvardım seni kurtarmak için ve Allahta duamı kabul etti ben de geldim seni kurtardım ve tüccar hemen şükür secdesine kapandı ve meleğe de çok teşekkür etti
Tüccar gelişen olayı daha sonrasında ise peygamber efendimize nakletti ve peygamber efendimizde şöyle buyurdu;

'' Hiç şüphe yokturki Allah-ü teala sana ismi azam duasını telkin etti.
Kimki duasından önce ism-i azam duasını okursa ve daha sonra duasını yaparsa Allah muhakkak onun duasını kabul edecektir çünkü Allah'ın isimlerinin içinde en yüce si ismi azam duasıdır.'' buyurdu.

Allah'ın rahmetti ve bereketi üzerinizde olsun arkadaşlar.

0 Değerli Yorumlarınız:

Yorum Gönder

Arabic Korean Japanese Chinese Simplified Russian Portuguese
English French German Spain Italian Dutch

GÜLŞAH ÇOCUKEVİ

Sitemi beğendiyseniz sadece bir defaya mahsus olmak üzere g+1 butonunu tıklayarak tavsiye edebilirsiniz.. teşekkür ederim.

❀✿İzleyiciler❀✿

❀✿Google+ Followers❀✿

❀✿Son Yayınlar❀✿

❀✿Değerli Yorumlarınız❀✿

Power by: Blogger modifiye

❀✿Twitterdayız❀✿

❀✿Popular Olanlar❀✿

❀✿Ziyaretçilerimiz❀✿


web stats Neler Okunmuş hangi sayfa Tıklanmış :) Flag Counter

❀✿Archive❀✿