Cebeli Rahme ve Uhud Dağı Video


Cebeli Rahme Hz. Adem ile Havva'nın yeryüzünde ilk buluştuğu nokta diğer adı yeryüzünün yatak odası.. Bu tepeye çıkıyorsunuz dualar ediyor ve iniyorsunuz ama sizi dehşete kaptıran nedir biliyor musunuz? Küçücük zenci çocukların orasını burasını kesip güneşin altında dilendiriyor bazı cehennemlik mahlukat diyorum ben onlara.. Bazı çocuklar kolları dirseklerden bağlanmış giysisinin içinde gizlenmiş dileniyor... Para versen bi türlü vermesen bi türlü (çocukların kesilmesine de dilenciliklerine de destek olmamak adına) para vermemek en uygunu...Aynı buradaki gibi zabıtalar var geldiğini görünce kaçışıyorlar. Medine'de sabah namazından sonra zabıtalardan kaçan, yakalanan seyyar satıcıları çook gördüm ve üzüldüm problem çözmek yerine problemle yaşamayı tercih etmiş araplar... Allah mazlumlara bir çıkış yolu değil bin çıkış yolları açsın.. Hayır kapılarını açsın inşaallah..       


Uhud dağı ve Hz. Hamza'nın da bulunduğu Uhud şehidlerinin olduğu mübarek topraklar..
Ayneyn Tepesine çıktık çok güzel bir sohbet verdi hocamız "Hamza dikkat et. Dikkat et mızrak geliyor diye" ağlayarak hisserderek Uhud savaşını anlattı inanın ağlayarak dinledik tüm bay ve bayan arkadaşlarımız.. Allah Razı Olsun kendisinden ve onu yetiştiren hocasından..



Burasıda Cebeli Rahme ama çok kısa bir çekim olmuş yine de yayınladım oralara olan hasretimden dolayı..

Yorum Gönder

1 Yorumlar