28 Nisan 2019 Pazar

Resul'ün Evinde Bir Gün Abdul Malek Al-Qasem



Arkadaşım tam bir koli kitap hediye etti. İlk olarak isminden çok etkilendiğim ve aşkım muhabbetim artsın diye bu kitaptan başladım.
Ama ehli sünnet inancına ters olan cümleleri görünce bitiremedim.




Mevlid-i şerifin okunması ve mevlidi şerif için toplanmanın, okutmanın caiz olmadığını söylüyor. Kime ne zararı var anlamış değilim!


 Ümreye gittiğimde Cennetül Baki'den arap yetkililer kovalıyordu Türkleri,
"Yallah hacı mescid!"
Bize bir Yasin dahi okutmamışlardı.. Adamların itikatları bozuk.. Kitapta ehli sünnetim diyor ama böyle bir kaç hataya rastlayınca vakit kaybı olur diye devam edemedim.
ama şu açıklamayı yapmadan geçemiyorum.


İbni Hibbânın haber verdiği
(Vefâtımdan sonra kabrimi ziyâret eden, hayâtımda ziyâret etmiş gibidir)
hadîs-i şerîfini ve Taberânînin bildirdiği
(Kabrimi ziyâret edene şefâ’at edeceğim)
Peki bunun anlamı nedir?



Fırsat bulursam bu kitabı okuyup ve reddiye yazacağım inşallah! Allah'a emanet olun görüşmek üzere =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Boşanma Hakkında Detaylı Bilgiler