Eminevim'e eğitim seminerine doğru bir yolculuk


Dün Eminevim'de ki eğitim seminerine katılmak için Yenibosn'dan Üsküdar Altunuzade'ye gittim. Saat 13.05'de evden çıktım. Arkadaşım da gelmek istedi, bireysel satış temsilciliği yapabilir miyim diye merak ettiği için beraber gidelim kafamıza takılan bütün sorulara cevap alırız dedik ve Üsküdar iskelesin de buluştuk.

Seminerin son on dakikasına yetişebildik yine de bize bir görevli bayan verildi ve kafamızda ki  tüm soruları sorduk ve rahatlatan cevapları aldık...Dört eğitim seminerine katılana bireysel satış temsilciliği belgesi veriliyor.

Yeni bir kampanya ramazanda başlamış ve son on günü katılım için. Birikimleri olupta çok beklemek istemeyenler için ilk beş ayda teslim ev kampanyası çok cazip tabi benim ikna ettiklerimin oraya benim adımı ve numaramı vermeleri gerekiyor aksi halde ben komisyonumu alamıyorum...

Çevrem geniş ama herkes güvence istiyor..Güvenceyi de Eminevim veriyor..  İster bankadan ister vergi dairesinden Teminat mektubu, çek olarak da  veya daha farklı da güvenceler var mı onu bir daha ki eğitim seminerinde sorucam..Beni etkileyen bir şeyde şu oldu. Altunuzade'de ki Eminevim'in binası şirketin gayrimenkulünde kayıtlı özel şahıslar üzerinde değil... Ve şirket organizasyon ücretini vergi dairesine teminat olarak bildiriyor..

Eminevimde ev alanlara da zekat düşmüyor çünkü borca zekat düşmüyor ve hocaların fetvaları da var..Organizasyon ücretide helal fetvası verilmiş çünkü hizmet bedeli başka kârları yok...
Yeni bilgileri de öğrendikçe paylaşmayı düşünüyorum.
İnşaallah hayırlı işler yapabilirim herkes nasibini yermiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder