Ya Rabb Ne İstiyorsan Benden Onu Diliyorum Senden..

2 Ekim 2011 Pazar

Ender Tekin'den çok güzel ilahi,Oy Gülüm Oy Gündüzüm



Oy Gülüm Oy Gündüzüm


Ya Rasul Bugün Bayram
Sensiz Bayram Olmuyor Gel
Şu Gönlüm Sana Hayran
Sensiz Bayram Olmuyor Gel

Oy Gülüm Oy Gündüzüm
Oy Gecem Oy Yıldızım
Sensiz Ben Çok Yalnızım
Sensiz Bayram Olmuyor Gel

Sen Yoksun Ya Her Bayram
Ben Garip Ben Gariban
Biçare Kaldım Ama
Sensiz Bayram Olmuyor Gel

Oy Gülüm Oy Gündüzüm
Oy Gecem Oy Yıldızım
Sensiz Ben Çok Yalnızım
Sensiz Bayram Olmuyor Gel (Ya Rasülallah (s.a.v.)

0 Değerli Yorumlarınız:

Yorum Gönder

Arabic Korean Japanese Chinese Simplified Russian Portuguese
English French German Spain Italian Dutch

GÜLŞAH ÇOCUKEVİ

Sitemi beğendiyseniz sadece bir defaya mahsus olmak üzere g+1 butonunu tıklayarak tavsiye edebilirsiniz.. teşekkür ederim.

❀✿İzleyiciler❀✿

❀✿Google+ Followers❀✿

❀✿Son Yayınlar❀✿

❀✿Değerli Yorumlarınız❀✿

Power by: Blogger modifiye

❀✿Popular Olanlar❀✿

❀✿Ziyaretçilerimiz❀✿


web stats Neler Okunmuş hangi sayfa Tıklanmış :) Flag Counter

❀✿Archive❀✿