Sağlığımız ve İlaç Kullanımı

Okulların açılmasıyla bloglarda biraz yavaşlama var. Herkesin hayatında ki değişmelere bakıyorum da çocuklarımıza bu kadar emek veriyoruz  emeklere karşılık alırız inşaallah..
Okulların açılmasıyla grip hastalığının da hemen hemen her evi 
tehdit ettiğini de görüyorum. 
Ben de gribimi oğlumun gelip gidip sarılıp sarılıp öpmesinden kaptım tabi biraz üşütme de var.
En sonun da gittim ilaç aldım buraya kadarmış dayanamadım.
Çok zayıf insanlarız. Alışkanlıklarımızdan da kopamıyoruz, hastalıklara sabredemiyoruz. Nerde o eski günler limonlu-ballı  ıhlamur çayları ama galiba yatıp dinlenecek zaman olmadığı için oluyor bunlar.
Zamanla yarışmak biraz insanları ilaca müptela ediyor..

Her zaman yakın çevremede diyorum ilaç ve silah şirketleri dünyada borsalar da üst sıralarda her zaman kâr yapıyorlar. Nedense şeker-tansiyon vb.. hastalıkları rutine bağlamışlar hiç kesin bir çaresi bulunamıyor..
Hep bunlar insanlara kurulmuş ve sağlığımızla oynanan tuzaklar..
Yâni bizler de alıştık artık kimle konuşsam ya şeker ya tansiyon yada her ikisi de bir kişide toplanmış hastalar..
Her ne kadar yediğimiz içtiğimiz ile alâkalıda olsa bu tür hastalıkların kesin tanısı yokta rutine bağlı sağlık şirketlerinin sabit geliri.
Allah yardımcımız olsun cümlemizin..
Allah kötülere fırsat vermesin.

Yorum Gönder

0 Yorumlar