1 Mayıs 2019 Çarşamba

DUA VE ZİKİRLERDEKİ SÜNNETLER


1071- Duaya önce Allah-u Teâlâ'ya hamd ve sena, sonra Peygamber Efendimiz (sav)e salat ve selamla başlamak sünnettir.

Abdullah ibn Mesud (ra) anlatıyor:
Rasûlüllah (sâllâhu Aleyhi vesellem) Hazreti Ebu Bekir ve Hazreti Ömer (Radiyallahu Anhuma) ile birlikte otururken ben namaz kılıyordum. (Namazı bitirip) oturunca Allah-u Teâlâ'ya senaya başladım. Sonra Rasûlüllah (sâllâhu Aleyhi vesellem)e salat ederek devam ettim. Sonra da kendim için dua ettim.
Peygamber Efendimiz (sav) şöyle buyurdular:
İste, istediğin verilir! İste, istediğin verilir! 
(Sünenu't-Tirmîzî, Ebvabu's-sefer :416, no:593)

kaynak: 4000 Maddede Cem Edilen SÜNNET MÜSTEHAB VE EDEPLER (1.CİLT), DUA VE ZİKİRLERDEKİ SÜNNETLER, sa:351-352

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Boşanma Hakkında Detaylı Bilgiler