BEN KENDİMDEN EMİNİM!!!

Bir önceki yazımı iptal ettim maalesef blogculuktan anlamayanlar bu yazılarımı okuyupta çevremde yanlış bir atmofer oluşturacaklar en iyisi iptal etmek..
Blogun olacak ama çevrenden kimseye söylemeyeceksin engüzeli o..
Şu halime bak öyle sıkıldım ki ne yazabiliyorum ne de dilime gelip birşey söyleyebiliyorum insanın çelik leblebiyi yuttuğu an böyle bir an olmalı..
İnsan her zaman aynı hataya düşermi ya ?
Bu benim işte. Aptal gibi yine aynı yerden ısırıldım desem yeridir..
Şu dünyada kıl namazını al maaşını böyle olmak değil müslümanlık hayır hayır itiraz ediyorum. İnsan bir yere kadar artık eyvalah demiycem.. Bin kere de ısırsalar kişiliğimden ödün vermem.. 
BEN KENDİMDEN EMİNİM O KADAR..
Bilemem yazımı istemediğim kişiler okuyupta nasıl yorum yaparlar serbest kürsü bu..
 

4 yorum:

  1. ben öyle bir hata yapmadım,zaten yaşamımda bilincimin, akılın,yaşantımın her yerindeler canım ama burası bana ait,hiç kimse bilmiyor hatda eşim bile,kafama göre takılmak istiyorum.blog dünyasındada Allah iyi insanlarla karşılaştırsın sevgilerimle takma diyecegim başka söyleyecek kelime yok:)))))

    YanıtlaSil
  2. Emine Hanım aslında yazınızı okumuştum ama şu an hatırlamıyorum..sabah girmiştim duruyordu..Kaldırmakla onların sözüne gittiniz...Lütfen cesaretli olun ,takmayın kafanıza herkesin doğrusu bir olmak zorunda değil...Ama şuna katılıyorum..kimseye söylememe hususuna, bende baştan söylemedim (bu arada selinka; en doğrusunu yapıyorsunuz)sonra arkadaşıma söyleyeyim dedim bir dayak yemediğim kaldı..niye baştan dememişim diye demediğini bırakmadı...insanlar başkalarına hükmetmekle ellerine ne geçecek sanıyorlar...Bence yazınızı kaldırmayın ,anlamayanlar okumasın,okuyan olur elbet...sevgiler...Allah'a emanet olun...

    YanıtlaSil
  3. emineciiim ne olduki ben niye anlamadım moralinizi bozmayın imtihan dünyası dimi..hadı ara artık beni..

    YanıtlaSil
  4. ben her gün düzenli blog okuyamadıgım için bir önceki yazınızı kaçırmışım ,neden siliyorsunuz ki rahatsız olan okumasın ,

    birilerine dokunmuştur muhakkak

    ,profil resminizi kaldırmışsınız ,hakkınızda hayırlı olsun ,ben sizi blogda tanıdıgıma memnun oldum ,bana Rabbimi hatırlatan her arkadaşımı Allah için seviyorum ,

    selam ve dua ile ...

    YanıtlaSil