Siirt İkizbağlar (Tom) Köyü Esseyyid Abdulkadir geylani (k.s)ve Esseyyid İbrahim Dusiki (k.s)'nin Torunu Seyyid Şeyh Muhammed El Tomani Hazretleri

Ah Ah ! kimlerin huzurundaymışım da farkında değilmişim.. 
İstanbul'a geldikten sonra ziyeret ettiğim yerleri araştırınca aklım başıma geliyor.
Bu mübarekler bu topraklara geldiler yaşadılar veya ziyaretlerini yapıp geri döndüler. 
Bu Anadolu'ya manevi kuvvetlerin bukadar kıymet vermesi boş değil kardeşlerim.. 
Bu vatan boş değil! Çok kıymetli çoook.. 
Marmara depreminden sonra çok duymuştum "Gökyüzünü  ruhaniler tuttuğunu gördük" diyenleri. Rabbim vatanımızın her karışını mübarek eylemiş biz de hakkıyla muhafaza ederiz inşaallah.     

ALLAH DOSTLARINDAN BİRİ OLAN VE ÜLKEMİZİN SİİRT İKİZBAĞLAR (TOM) KÖYÜNDE BULUNAN H.Z. HÜSEYİN RADİYALLAHU ANH’IN NESLİNDEN GELEN SEYİD ŞEYH İBRAHİM DUSSUKİ’NİN TORUNU SEYİD ŞEYH MOHAMMED EL TOMANİ HAZRETLERİ. VEFAT TARİHİ: HİCRİ 832 MİLADİ -1416 YILINDA VEFAT ETMİŞTİR.
Seyyid'in iki oğlunun sandukalarının da  resimlerini  çektim ama bulanık çıktığı için yayınlamadım.

Bu yanlış kardeşlerim gelecek nesillerimize manevi değerlere kıymet vermeyi öğretmemiz lazım


Akşam namazına çok az bir vakit vardı



Siirt İkizbağlar Köyü'ne giderken otobüste çekmiştim.



Çok maneviyatlı bir yer orada ki dualarımızın kabul oduğuna inanıyorum...

3 yorum:

  1. selamun aleyküm kardesşim .emeklerine saglık.10 gecen mubarek olsun..

    YanıtlaSil
  2. Ve aleykümselam sizin de ongünleriniz mübarek olsun. Allah Razı olsun..

    YanıtlaSil
  3. Selamun aleykum. Muhterem kardeşim, orada çekilen fotoğraflar şeyh Muhammed et-Tomanî'nin türbesine ait değildir. ayrıca orası tom köyü değil Siirt merkeze bağlı Halenze mahallesidir. Muhtemelen türbenin solunda bulunan ve tom köyünü gösteren tabelayı görünce bu türbenin tom köyündeki şeyh Muhammed et-Tomanî türbesi olduğu sanılmış. Halbuki o tabelada söz konusu köyün 3 km. ilerde olduğu da ifade edilmiştir. İlgi ve dikkatlerinize sunmak istedim.

    YanıtlaSil