Salâvatın Önemi




Ercan DEMİRBAŞTartışma
- Dün 22:14



Peygamberimin İzinden (SALAVATLAR) topluluğunda ilk olarak * ʟαʟε * paylaştı:

Salâvatın Önemi
Efendimiz (s.a.v.) buyurdu:
Cuma günü üzerime (80) kere salâvat getirenin seksen senelik günahı affolunur.
Üzerime salâvat getirilmeden yapılan hiçbir dua kabul olunmaz.
Karşılasan iki mu 'min salavat getirerek musafaha ederlerse, geçmiş ve gelecek günahları bağışlanır.
Bana en yakin olanlar, üzerime en çok salâvat getirenler olacaktır.
Üzerime salâvat getirirseniz Allah da (c.c) sizin üzerinize salâvat getirir.
Bana salâvat getirin. Nerede olursanız olun salâvatınız bana ulaşır.
Allah Teala (C.C) buyurdu: "Bir defa salâvat getirene Ben ve meleklerim on defa salâvat getiririz."
Cuma günü ve geceleri üzerime (100) defa salâvat getirenin Allah Teala (c.c) otuzu dünyaya, yetmişi ahirete ait olmak üzere yüz hacetini kabul eder.
Dua ile sema arasında bir engel vardır. Üzerime salâvat getirilince engel açılır, dua yerine ulaşır.
Sünnetimi ihya eden, üzerime salâvat getiren, darda kalanlara yardımda bulunanlar kıyamet gününde arşın gölgesinde olacaklardır.
Sırat üzerinde kalmış, hurma yaprağı gibi tirtir titreyen bir adam gördüm. O anda üzerime getirdiği salâvat-i serife gelip o durumdan onu kurtardı.
Dün gece acayip bir şey gördüm. Adamın biri Sırat üzerinde düşüp kalkıyordu. O anda üzerime getirdiği salâvat geldi. Elinden tuttuğu gibi Sırat’tan geçirdi.
Meclislerinizi salâvat ile süsleyiniz.
Kıyamet günü büyük ecir almak isteyen, üzerime salâvat getirsin.

Yorum Gönder

0 Yorumlar