Bakara 152 ve Ankebut 69 Ayet-i kerimeler


Esselatü vesselamü aleyke Ya Rasülallah!

Esselatü vesselamü aleyke Ya Habiballah!

Bu şekil başaldığımda sanki Rasülallah Sallallahü alehi ve sellem efendim ile aramda perde kalkıyor da beni dinlediğine inanıyorum...

Bu gün sabahtan B.köy Devlet Araştırma Hastanesine gittim tahlil, ultrason ve sonuçları doktara gösterip ilaç yazdırıp eve gelecektim ama..

Rabbime ne kadar şükretsem azdır...Troidimin az çalışmasının dışında herşey temiz ve düzenli çalışıyor dediler.. Çünkü en büyük özelliğim sigara ve içki kullanmadığım için..Allah kullananlara bırakmayı nasib etsin..

Rabbime şükürler olsun beni de başka şeylerle imtihan ediyor ama sağlığımda büyük problem yok...
İnsanın haline şükretmesi için hastanelere,mezarlıklara,darda sıkıntıda olanları ziyaret etmesi lazım. Onlara hayır yapabiliyorsa ne mutlu..

Yarın evimde kur'an ve sohbet var...Konumuz namaz anlatmaktan daima feyz aldığım bir konu..Genç bir talebemiz anlatacak inşallah feyz ile ve aşk ile anlatır...bana da eksikleri tamamlamak kalıyor .
 Bakara Suresi Ayet 152

فَاذْكُرُونِي أَذْكُرْكُمْ وَاشْكُرُوا لِي وَلَا تَكْفُرُونِ

"Artık Beni anın, Ben de sizi anayım; Bana şükredin, nankörlük etmeyin."


İnşallah Rabbimin  ilmini öğretmekte ve öğrenmekte bir şükür edası olur..Bir hadisi şerifte Sevgili Peygamber Efendimiz (Sallallahü Aleyhi ve Sellem) şöyle buyuruyor:Sizin en hayırlınız Kur'an öğreten ve öğrenenizdir..Ben bu hadisi şeriften anladığım şudur:Öğreten ve öğrenen de aynı makamda yani aynı derecede..(ne kadar güzel bir din islamiyet)


Ya Rab Sana Talib olan kullarına yardım eyle!

Ankebut Suresi son ayetinde:


وَالَّذِينَ جَاهَدُوا فِينَا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنَا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِينَ

"Bizim uğrumuzda cihad edenler var ya, biz onları mutlaka yollarımıza ileteceğiz. Şüphesiz Allah, mutlaka iyilik yapanlarla beraberdir."

Şu ayetin manasının ve müjdesinin güzelliğine bakın!
Allah va'd ediyor yollarımı kolaylaştırırım siz yeterki mücahade edin..cihad edin...


Demekki; Rabbim yarın biz ilimle meşgul olurken bizimle...
ve tüm talib olan kullarla..
ve kur'an da birçok ayette müjdelediği kullarla beraber..

İlahi Allah'ım daima sana hamd eden ve şükr eden kullarından eyle cümlemizi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder