Bir Acaip Ödül Töreni :)

 Sizleri seven Emine Ablanızdan küçük ama anlamlı bir ödül umarım geri çevirmezsiniz.. 

Bloger arkadaşlarımın arasında yeni bir mim desem değil..
bir ödül "Çok yünlü bloger Ödülü" imiş verdikleri ama bu ödülü hak edip etmediğimi bilmiyorum Gelibolu17me teşekkür ederim layik görmüş gül kokulu hediyesini aldım..Ve çook teşekkürler Gelibolum..
Kurallara göre
1. Size bu ödülü layık gören kişiye teşekkür etmeli ve ona geri bağlantı vermelisiniz. 

2. Kendi hakkınızda 7 gerçeği paylaşın. Bir de İngilizce yazın maalesef ingilizcemiz yeterli değil..Dış mihraklara hizmet ediyorlar mı diye insanın aklına gelmiyor değil ya neyse:)

 
3. Sevdiğiniz ve takdir ettiğiniz 10 başka blogçuya aynı ödülü verdiğinizi bildirin.

 
1. Teşekkür ederim kural olmasına gerek yok biz nazik bir milletiz zaten..
2. Kendi hakkımda 7 gerçek buraya sığmayacak kadar uzun yazarmışım :) yok yok korkmayın fazla uzatmıycam..
   1. Arkadaşlarımla gezmeyi çok seviyorum..En arka koltukta yolculuk yaparız gırgır şamata iyi oluyor  ama uyku hiç uyunmuyor..
   2. Gezdiğim yerlerde acemice de olsa fotoğraf çekmeyi çok seviyorum. Herkes bakıyor belki de yakıştıramıyorlar türbe de çarşaflı fotoğrafçı daha çok dua da görmeye alışmışlar ama ben dünyaya gelirken çarşafla gelmedim ben sevdim giydim ve seviyorum ama aynı zamanda benim de vazgeçilmezlerim, hobilerim var..doğayı ve insanları çok severim ve onlara sevgimi gösteririm..
   
3. Haksızlığa uğradığım zaman eskiden sabrederdim ama şimdi dilimin önüne dişlerden kafes dudaklardan kapı vermiş Rabbim hepsini aşıyor hakkını çatır çatır savunuyor ben benlikten çıktım gibi..
   4. İnşaallah bende birgün umre ve hac yaparım hayal gibi ama hiç belli olmaz..
   5. Kitap okumayı ve bloglarım da yayın yapmayı çok severim..
   6.Gelibolum gibi bende çayı çok severim özellikle sevdiklerimle beraber olursam..
   7.Çok nazlıyımdır kışın daima sıcak suyla işlerimi yaparım abdestimi de Konya'ya geziye gittik öncelere çok zorlandım ama sonra soğuk suya alıştım..
   8. Benim en sevdiğim zatlardan Mevlana Hz.lerini çok severim ve ayırd etmeden herkese dua ederim..Ben de sonradan dönüş yapan muhasebeci bir bayanım. Her zaman derim kimin hayır duasına isabet ettim acaba? Şimdi kur'an ve ilim dersleri öğretiyorum. Rabbimin verdiği kabiliyete göre az yada çok. 
Dün akşam bir şey oldu çok üzüldüm.. Sözü uzatmadan sonunu anlatayım Bana dediler ki eski bir taleben evini kurs ve sohbet evi olarak verecekmiş bende kim olduğunu hatırlayamadım ama araştırdım evine gittim (beni götürdüler evini bilmiyordum) 
Üzerine titrediğim eski yaşlı bir talebem ve evi dört gün olmuş başka bir hocaya vermişler..Ben eve gelirken bile gözyaşlarımı tutamadım çarşafımın içine saklayarak geldim. Çok üzüldüm. Nasib değilmiş dedik çıktık içinden belkide Rabbim daha büyük hayırlara hazırlıyor beni..  
Ama ben onu sabırla öğrettim o beni bulmada sabır göstermedi 19 daireden kira alıyor umarım bir daire bana da verir o olmasa da Rabbim başkasını vesile kılar verir..
İnsanlara ilim özellikle kur'an öğretmek dünyanın en güzel işi bana göre..
Ben Gelibolum gibi sizlere güzel bir yazı yazamadım kabiliyet meselesi bu herkes beceremez.. Allah'a emanet olun...

Tüm arkadaşlarımı seviyorum ödül veremediklerim lütfen yanlış düşünmesinler..

4.mermertezgahyemektarifleri
10.anneeligibireyhan

İçinde sevgi ve saygılarımı ikram ediyorum buyrun alınız.

Bu ödülleri kabul ederseniz çok sevinirim inşaallah çok sıkıcı bir ödül töreni olamamıştır ama üzerimden bu yükü kaldırdım ya çok şükür hepinizi çok seviyorum..Allah'a emanet olunuz..

16 yorum:

  1. emine ablacığım ödülün için ve beni düşündüğün için çok teşekkür ederim. Sıkıcı bir ödül töreni olmamış inan. Ayrıca inşallah başka bir ev bulursun bunda vardır bir hayır.Hayatımdaki 7 gerçeği ben yeni paylaştım emine ablacığım. o yüzden bunu paylaşamıyacağım ama ödül kısmını beğendim. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Selamlar Emine abla,bence çok içten,samimi yazılmış bir yazıydı,dediğim gibi önemli olan nezaketende olsa yazmak içinden geldiğince,herkesin yazdığı kendine güzeldir,özeldir...Çok teşekkür ederim,,,biliyomusun bu ödülün ilk çıktığı yer yabancı bir blog takip ettim buldum,tahminimde yanılmamışım gerçekten dış mihrakların işiymiş,ama merak etme sevgili N.Narda blogspot bana bu ödülden bir tane daha vermiş,onu kırmamka için kısmet olursa önümüzdeki hafta tekrar yazıcam,orda söyliyeceğim bunu....

    soğuk suyla abdest almak çok zor oluyor kışın hakikattende hele benim gibi sobalı evde oturanlar için,ama napalım zorda olsa alıyoruz,bazen ılıştırıyoruz,idare ediyoruz,,,
    Allah ibadetlerini,hayırlarını kabul etsin inşallah,
    selamlar sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim ödül için :)

    ben bu mimi daha önce cevaplamıştım ne olacak şimdi :)

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar içten ve samimi yazmışsınız sizi tebrik ediyorum.Sizi takip etmekten büyük bir keyif duyacağımdan emin olabilirsiniz.Allaha emanet olun.

    YanıtlaSil
  5. Ödülünü yayınladım emine ablacığım. Düşüncen için teşekkürler. sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Tombulcum sağol varol beni kırmadığın için teşekkür ederim..
    Allah dualarını kabul etsin sevdiklerimizden bizleri ayırmasın.
    İnşaallah.

    YanıtlaSil
  7. Gelibolum teşekkür ederim maşaallah iyi başediyorsun ben senden gelen ödüle cevap yazarken bile 2-3 saat uğraştım acemiyim ne de olsa..
    Allah nazardan korusun ve dualarını kabul etsin inşaallah seni takipteyim çırağın oldum ustad dermişim...
    Allah'a emanet ol

    YanıtlaSil
  8. Limon Çiçekleri hoşgeldiniz her zaman beklerim blogunuza da baktım maşaallah sizde halka hizmeti seviyorsunuz Rabbim bu vatana, millete ve insanlığa hayrı dokunanlara yardım etsin Allah'a emanet olunuz..

    YanıtlaSil
  9. Muhabbet sofram daha önce cevapladıysan önemli değil teşekkür ederim..
    Sağlıklı günler dilerim Allah yar ve yardımcınız olsun..
    Yine görüşürüz inşaallah..

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Emine, çok teşekkür ederim bu güzel ödüle beni de layık gördüğün için. En kısa sürede yayınlayacağım. Yüreğine sağlık, sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Canim hayirli huzur dolu bir aksam diliyorum .Eminecim cok tesekkürler canim bu sorulari ilk firsatta cevapliyacagim zaman buldugum ilk firsata cevaplayacagim Bu bloglarini hic ziyaret etmemistim uzun zamandir emeklerine saglik cok güzel .

    YanıtlaSil
  12. ödülünü aldım canım yarın yayınlayacağım inşallah,çok teşekkür ederim,sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. emine abla'cım ödülünü aldım yayınladım,çok teşekkür ederim beni bu ödüle layık gördüğün için,sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. Çok teşekkür ederim canım beni çok mutlu ettin, en kısa zamanda yayınlayacağım Allaha emanet ol sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  15. Arkadaşım, biraz geç de olsa yayınladım güzel ödülümü. Tekrardan teşekkürler. Yüreğine sağlık, sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. çok içten ve samimi cevaplar vermişsiniz seni daha yakından tanımış olduk birazda.Beni bu ödüle layık görmene mutlu oldum,aldım kabul ettim teşekkür ederim uzun zamandır nete girmedim yorumlarını yeni okudum çok teşekkürler..en kısa zamanda mimini cevaplamaya çalışacağım.sevgiler:)

    YanıtlaSil