Hayra Vesile Olan Hayrı Yapmış gibidir.


Selamünaleyküm canlarım eve geldiğim andan itibaren inanın ayaklarımı uzattım iki saat hiç kıpırdamadım. Abartı yok sabah 10:30 da evden çıktım. Diğer hocalarımın cemaatlerinin katılımı ile kermes için ne gerekiyorsa hazırladılar. Tüm malzemeler hazırlandı. Benim perşembe cemaatim de beni mahcup etmediler Allah Razı olsun ne pişirdilerse ve perşembe akşamından bana getirdiler ve ben onların bir kısmını kermes yapacağımız caminin hemen karşındaki eve taşıdım. Diğer arkadaşlar gelmişler paketleme yapıyorlardı. Ben de  oradan bir arkadaşı da aldım bizden taşımaya devam ettik.
Borcamlar da gelen malzemeler, dolma tencereleri, börekler, poğaçalar, tatlılar..gibi bir çok malzemer az değilmiş bilemedim bu kadar yorulucam..  
Caminin önünde kermes yaptık Allah Razı Olsun İmam ve müezzinden müsaade ettiler. Caminin masalarını aldık kapısının karşısında ki binanın önünde pet tabaklarda streçleyip hazırladık satmak için hazırlandık. Camiden cemaat çıkıyor ama tabaklara kimse dönüp bakmıyor..içimden bir yıkıldım dışarıya çaktırmıyorum..(fikir benden çıkmıştı ve arkadaşlarım hayal kırıklığına uğrayacaklar diye korktum ama azimete sarıldılar "olacak bu iş inşaallah Allah yardım edecek" diyerek birbirimizden güç aldık. Allah Onlardan Binlerce kere Razı Olsun)

Annem 63 yaşında kadın
- Kur'an kursuna yardım edin Van'da depremzede kurs talebelerine yardım (kurumuza yatılı geldiler) seslenmeye başladı biz de baktık ki başka çare yok
-Kur'an kursuna yardım hadi emeklerimizi boşa çıkarmayın :(
Hala aklıma geldikçe ne kadar büyük bir işe kalkışmışız diye düşünüyorum..
Diğer kapısına da genç iki delikanlı gönderdik onlar satamadı ama bizim gibi değiller onların sesleri çıkmıyor  elindeki malzemeleri de aldık ve sattık çok az kaldı onu da bir arkadaşın evinde kur'an okutuyormuş oraya gönderdik..
Yazmaya korkuyorum nazar oluruz diye maşaallah deyin 700 tl kazandık inanamıyorum Dua edin de bereketlensin inşaallah..
Çoook mutluyum yorgun ama ruhum dingin, sevinçli feyizli anlatamıyacak kadar güzel bir duygu bu..
Kermes bitti Zeytinburnu'na dergaha da gittik arkadaşlarla orada da boş durmadık trafik, gidiş-gelişler insanı mahvediyor..
Eve geldim oğlum bana hizmet etti duble çay servisleri...Bir gece önceden "anne şöyle seslenicem böyle seslenicem " diyen çocuk arkadaşı ile dut yemiş bülbül gibi sesleri çıkmadı..
Allah bize islamı gönlümüzce ben maksimum tabirini kullanırım.. İslamı maksimum yaşayabilmemiz için fırsatlar veriyor yeter ki bu fırsatları değerlendirelim...
Unutmayalım insanların en hayırlısı insanlara faydalı olandır..
Önümüzde ki günlerde de pragramlar yapmaya başladım dualarınıza ihtiyacım var..

Allah'a emanet olun Sizleri Çokk Seviyorum..
Kermes yemeklerinden birkaç örnek..




4 yorum:

  1. programınız nerede ,

    yazınızı okurken inan tuylerim diken diken oldu hele annem cemaate seslendi dedinya ,Rabbim yardım etsin sonuçta ilm için Rabbim ecrini misli misli versin ,amin

    YanıtlaSil
  2. Yenibosna'dayız karınca kararınca çalışıyoruz. Dikişdersi yorumun için teşekkür ederim. Dualarınız da unutmayın başarımızda bereketimizde dua edenlerin payı çok hepinizden Allah Razı Olsun.

    YanıtlaSil
  3. selamun aleyküm,gözlerim yaşardı canım,RABBİM
    emeklerinizi bereket yagmuru versin inş,hep bir hayalim benimde kermesler,yetiştirme yurtlarına annelik,hastanede hastalara moral annesi olmak,herkese sevgi ve aşk dagıtmak,her nekadar kendime faydam olmasada :(((etrafıma yardımcı olmak,ama cok istiyorum,rabbim bana ergec nasip edecek:))))sana sıhhat versin rabbim ne güzel o işler icin koşturmak,benimde terapimda bilinc altımda en cok istedigim şey, cıkınca şok olmuştum, en cok seni ne mutlu eder calışmasında cıkmıştı,meger ruhumun derinliklerinde herkese acık bir kalp varmış benim haberim olmadan:))))
    aslında dr olmayı cok isterdim maddi olarak degilde ALLAH RIZASI İCİN İNSANLARA YARDIM ETMEK ,EN GÜZELİYDİ:))))ama artık gec imkansız:(((,neden benim cenem düştü şimdi:????tekrar dualarım seninle rabbim yar ve yardımcınız olsun eminecim.:))))

    YanıtlaSil
  4. Allah Razı olsun Selinka yorumun beni mutlu etti sen de mutlu ol..
    Allah hayırlı ve bereketli anlarımıza bereket versin..
    Sen iste bir gün bakmışsın olayların içinde bulmuşsun kendini ben de öyle oldu..
    Allah ne muradınız varsa versin inşaallah..
    Allah'a emanet olun..

    YanıtlaSil