10 Şubat 2013 Pazar

Kenzül Arş Duası Arapça Türkçe Video

Sizden Gelen Yorum (adsız olarak gelen yorum)ve cevabı aşağıda yayınladım..

sizin bilgilerinize güvenerek iki sorum olacak,ben esmaül hüsnanın açılımı olan bir kitap aldım.her konuda okuyorum.kardeşim rufai tarikatında hocalarının esmayı rastgele okumamaları gerektiğini esma çarpması olacağını söylemiş.yorum yapamıyorum çünkü bilgi sahibi değilim sizin görüşünüzü merak ediyorum.bir yere bağlı olmadığım için okumamalımıyım.ikinci sorum kenzül arş duası iki güllü yssin kitabında farklı siz yayınlarmısınız hangisi doğru.şimdiden tşk ediyorum.selam ve dua ile kalın.

Cevabım : Sevgili kardeşim güvendiğiniz için Allah Razı olsun.. Esmaül hüsnanın yanlış okunması çarpmaz. 
Her tarikatta böyle zorlaştıran hocalar olabilir. Bende Rufai tarikatına bağlıyım güzel bir tesadüf oldu.. 
İnsanlar kendi lehçelerine göre esmaül hüsnayı okuyabiliyorlar doğrusunu öğrendikleri halde böyle olabiliyor korkmayın hiçbir şey olmaz.
O hocaların demek istediği zikir hatmesini en güzel şekilde öğrenip hakkıyle zikretmek uydurmamak aksi halde küstahlık olur anlamında söylemiş olabilirler. Rüfai tarikatında esmaül hüsna çarpması diye bir olay yoktur. 
Her tarikatın derste çektiği tespihatta esmaül hüsna vardır bunu değiştirmesi doğru olmaz. 
Kendisine ders olarak hangi ismi şerif verildi ise onu çekmesi gerekir. Kafasına göre kendi isteğine göre çektiği sayıyı değiştiremez, bu her tarikatta böyledir. Nasıl bir insan ilacı ölçü ile alıyorsa tarikat derside ilaç gibidir bir ölçüsü vardır. Allah herşeyi bir ölçü ve karar üzere yaratmıştır bu ayet ile sabittir..  

Esmaül hüsnayı okumak için illaki bir tarikata bağlı olmak şartıda yoktur. İstediğiniz kadar esmaül hüsna çekebilirsiniz Ümmeti Muhammedin duaya ihtiyacı var bol bol dua edin. Allah Razı olsun beni de unutmayın..  

Kenzül Arş duasını daha öncede yayınlamıştım ama tekrar yayınlıyorum. Bahsettiğiniz Yasin kitabındaki sadece giriş kısmını almışlar doğrsunu yayınladım. Merve Yayınları, Kitap Dağıtım bende olanlar ama ben resimleri çekiyorum sizin için yayınlıycam inşaallah..
Allah yar ve yardımcımız olsun..
                                                             
Alttaki videoyu tıklayıp resimlerdeki arapçadan takip edebilirsiniz..
Bu resimleri tıklarsanız büyük ebatta okuyabilirsiniz..                                            


KENZÜL ARŞ DUASI OKUNUŞU - VİDEO ile Goynem


Kenzül arş duası tıklayın

  2 yorum:

  1. kısa sürede çok net bir şekilde beni aydınlattınız.Allah razı olsun dualarımdasınız sizde beni unutmayın.ilerleyen günlerde başka sorularımda olaca k sakıncası yoksa açıkça yazıcam.bu arada ben ayşegül çevremde kimsem yok sizi takip ederek öğreniyorum.emeğinze ve ellerinize sağlık blogda harika sevgiyle kalın.....

    YanıtlaSil
  2. Memnun oldum (Ayşegül hanım blogger mi google+ dan mı?) kısıtlı bir tanıtım ama olsun teşekkür ederim.
    Bilgim dahilinde yardımcı olmaya çalışırım. Bilmiyorsam araştırır bende öğrenirim ve blogumda da yayınlarım hayra vesile olmuş olursunuz..

    Allah cümlemizden razı olsun.

    YanıtlaSil

❀✿Google+ Followers❀✿

❀✿İzleyiciler❀✿

❀✿Popular Olanlar❀✿

❀✿Ziyaretçilerimiz❀✿


web stats Neler Okunmuş hangi sayfa Tıklanmış :) Flag Counter

❀✿Archive❀✿