Onlar ev de yapacaklar mı?


Onlar ev de yapacaklar mı?

Nuh aleyhisselam zamanında insanların ömürleri uzunmuş, 800 – 1000 sene yaşarlarmış. Bir kadının oğlu ölür. Kadın çok ağlar. Komşu kadınlardan birisi der ki:
- Niye bu kadar ağlıyorsun, Allahü teâlânın takdiri böyleymiş.
- Elbette öyledir, ben ona ağlamıyorum.
- Ya niye ağlıyorsun?
- Yavrum fazla gün görmedi diye, annelik şefkatiyle ağlıyorum.
- Oğlun kaç yaşındaydı?
- 275 yaşındaydı.
- İyi ama sen buna ağlıyorsun da, ahir zamanda gelecek ümmet ne yapsın, ömürleri 50-60 sene olacak.
- Ciddi mi söylüyorsun?
- Elbette.
- Allah Allah, onlar ev de yapacaklar mı?
- Hem de kaç tane yapacaklarmış.
- Ben onların yerinde olsaydım, çadırımın kazığını bile değişmezdim.


Vakit az kardeşler dünyalık elde ederek geçen bir ömrü kim ne yapsın?
Son nefese gelince geç kalınmış bir pişmanlık..
Rabb'inden mahcubiyetin ve eman dilenmek tek çare..
Kapısından kovulmakta var ama gidecek yoksa başka kapı..
Allahümme Salli Ala Seyyidena Muhammed..
Şefaat Ya RasulAllah..Şefaat Ya HabibAllah...Şefaat Ya NebiyAllah..



Yorum Gönder

0 Yorumlar