Seni tedaviye geldim, ben tedavi edildim,sana tabip olarak getirildim, ama sen tabibim oldun





Anlatıldıgına göre Hasan-ı Basri Zamanında Bir zatın kızı vardı.Çok ağlardı.. Bu ağlamak onun gözünü görmez hale getirmişti.

O zat Hasan-ı Basri'ye geldi ve ;

''Kızımın yanına gel bir şeyler söylede ağlamasın, Bana acısın'' dedi. Hasan-ı basri O kızın yanına gitti ve ;

''Aglama babana acı ''deyince o kız şöyle dedi;

''Ey üstad gözlerim iki halin dışında değil. Birincisi O'nu görmemek, O'nu görmedikten sonra, bana başkasını görmek ne gerek ? Görmesin daha iyi... Birde O'nu görmek var. Eger O'nu görmek bana bu halimle nasipse bir değil, binlerce göz O'na feda olsun.Onun için ağlarım''

Hasan-ı Basri Kızı dinledikten sonra şöyle dedi;

''Seni tedaviye geldim, ben tedavi edildim, sana tabip olarak getirildim, ama sen tabibim oldun.''

Yorum Gönder

0 Yorumlar