ASKERİMİZE TUZAK KURANLARIN ALLAH BELALARINI VERSİN

Asker anne-babası olmak ne kadar zor, benimde üç oğlum var 18-15-13 yaşlarında ve şehid haberleri duyduğumda kanım donuyor...

Yavrularıma asker gözüyle bakıyorum...onlar gözlerimin nurları benim üzerlerine titriyorum şüphesiz bir çok anne-babada öyledir....
hepsi demiyorum çünkü birçok anne ve babalar çocukları dünyaya geliyor işte o kadar,  saldım bayıra Allah kayıra...

O bayıra salınan sahipsiz çocuklar, pkk,dhkp ..gibi birçok terör örgütü, mafya, fuhuş gibi tuzaklara yakalanıyorlar bizim çocuklarımız için tehlike oluşturuyorlar...  

Hadi bakalım burdan yak şimdi....yakar mısın? yanar mısın ? ama benim gibi evladını hen dünyasını hemde ahiretini düşünerek imar eden anne-babalar yakar tarafında değiller ama yanan tarafında da olmak istemiyorum hiçbir anne-babada yanan tarafta olmak istemez...

Öyle anne-baba var töre cinayetleri için evlad besliyorlar...
kin aşılayarak evladını diğer evladına öldürtenden ne bekliyorsun...
Bu aileler pkk nın yuvaları olmuş Allah öylelerini bildiği gibi yapsın, pislik yuvaları ..
ASKERİMİZE TUZAK KURANLARIN ALLAH  BELALARINI VERSİN

DEVLETİMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERİ

ALLAH İFŞA ETSİN, BİLDİĞİ GİBİ YAPSIN...

BAK BÜYÜT PKK'YA YEM ET !OLMAZ BÖYLE BİR ŞEY....

İSLAM ÜLKELERİN ÜZERİNDE KİMLER PLANLAR KURUYORSA KENDİNE 

DÖNSÜN...
ALLAH ONLARI HELAK ETSİN..


Sözün bittiği yerde hal dili ile Allah'ıma yöneliyorum...Rabbim taşıyamıyacağımız yükleri yükleme bize...
Evlad acısıyla, düşmanın işgal ettiği vatan acısıyla, kominst, siyonist ve geleceğimizi ipotek altına alan her türlü şerden sana sığındık ...
Sen koru Allah'ım!
Sen müslümanları uyanık eyle 
Birlik ve beraberlik içinde kardeşce yaşamayı sevdir ve nasib eyle....
Amin!
Ve selamün alel mürselin Velhamdülillahi Rabbilalemiin..



Yorum Gönder

0 Yorumlar