musıki de insanları Hakka doğru götürüyor

Allah'ım muhabbetini ver...Ne yapsam yeterli değil..
Dünyaya daldım bir türlü dibinden suyun yüzüne çıkamadım...
Nefesim kesilmek üzere...Senin adına, islam adına yaptıklarımız hep hikaye ancak kendimizi kandırıyoruz...en azından kendim için böyle hissediyorum..Ney sesini duyduğum zaman onda ne sır var bilmem ama kendimi pişmamlıklar içinde ağlar buluyorum...Ney'in sırrı ne...Sanki o an ben döne döne sana ulaşma, aşk, feyz...neler oluyor bilmem ama gözlerime, gönlüme, irademe, nefsime rahmet yağmurları yağıyor...Kapında bir köle misali sana yöneliyorum....Rahmet yağmurlarını bizlerden esirgeme, sana yönelen nice aşıklar var onların dualarını kabul buyur,..sen bizim Rabbimizsin senden başka gidecek kapımız yok, sana yönelenlerin sevdasından bize de ver ne olur Allah'ım...şimdi anlayabiliyorum şebu aruz gecesine dünyanın her yerinden insanlar akıp geliyorlar....musıki  de insanları Hakka doğru götürüyor.. 
 

Yorum Gönder

0 Yorumlar