Allahım! izninle (tevfikinle) beni hakka ulaştır


4 - ) Allahım! izninle (tevfikinle) beni hakka ulaştır

اَللَّهُمَّ اهْدِنِي لِمَا اخْتُلِفَ فِيهِ مِنَ الْحَقِّ بِإِذْنِكَ، إِنَّكَ تَهْدِي مَنْ تَشَاءُ إِلَى صِرَاطٍ مُسْتَقِيمٍ

Allahummehdini limehtulifi fihi minel hakki bi iznike inneke tehdi men teşeu ile siratim mustakim
Allahım! (Dünyada dînî konularda) ayrılığa düşüldüğünde izninle (tevfikinle) beni hakka ulaştır (dosdoğru yolda sâbit kıl) Şüphesiz ki Sen dilediğini dosdoğru yola iletirsin

⇒ İmam Tirmizi Sunen-i Abdullah Parlıyan Dua Bölümleri bölüm: 31 Ø [Müslim Ebû Avâne [Müslim Salatü'l-müsafirin 200 (770), c.3, s.2192]
 

5 - ) Allahım! Şüphesiz ki sen bağışlamayı seven


اَللَّهُمَّ إِنَّكَ عُفُوٌّ كَرِيمٌ تُحِبُّ الْعَفْوَ، فَاعْفُ عَنِّي

Allahumme inneke Afuvvun Kerimun tuhibbul afve fea'fu anni
Allahım! Şüphesiz ki sen bağışlamayı seven, çok bağışlayıcısın çok cömertsin O halde beni de bağışla


⇒ Tirmizi Deavat -84 - İbn.Mace Dua-5



Yorum Gönder

0 Yorumlar