Ya Rabb Ne İstiyorsan Benden Onu Diliyorum Senden..

2 Mart 2012 Cuma

Hayırlı Cumalar ve Duamız


Âmmar bize bir namaz kıldırdı ama çok kısa kesti. Bunu beğen­mediler. O da:

-Rükû ve secdeyi tamamlamadım mı? dedi. Onlar da:


-Tamamladın, diye cevap verdiler; O da:


-O namazda Rasulullah'ın yaptığı şu duayı da yaptım, dedi:


"Allah'ım! Gaybı bilmen ve yaratıklara gücünün yetmesi sebebiyle, benim için yaşamak hayırlıysa beni yaşat, benim için ölmek hayırlıysa beni vefat ettir. Senden gaybte ve şehadette senin haşyetini, gazabta ve rızada kelime-i hakkı, fakirlikte ve zenginlikte tutumluluğu, yüzüne bakma tadını, seninle görüşme özlemini istiyorum. Senden tükenmeyen naimini (nimetini), kesilmeyen kurret-i aynini (daima sevindiren şeyini) istiyorum. Zarar veren her sıkıntıdan ve saptıran fitneden sana sığını­rım. Allah'ım! Bizi iman süsüyle süsle. Bizi, hidayete ermiş hidayetçiler kıl."

Kaynak: Nesaî, Sünen, ill/55; İmam Ahmed, Musned, İV/264; Hakim, Müstedrek, 1/524; ibn Hıbban, Sahih, 509; İbn Ebi Şeybe, Musannef, X/265; Beyhakî, el-Esma vö's-Sıfat, 120.

  1 yorum:

  1. Merhabalar,

    Hayırlı Cuma'lar dilerim. Cuma'nız mübarek olsun.

    Yüce Allah bizleri, İslam'ı gereği gibi yaşayan ve yaşatan kullarından eylesin.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil

Arabic Korean Japanese Chinese Simplified Russian Portuguese
English French German Spain Italian Dutch

GÜLŞAH ÇOCUKEVİ

Sitemi beğendiyseniz sadece bir defaya mahsus olmak üzere g+1 butonunu tıklayarak tavsiye edebilirsiniz.. teşekkür ederim.

❀✿İzleyiciler❀✿

❀✿Google+ Followers❀✿

❀✿Son Yayınlar❀✿

❀✿Değerli Yorumlarınız❀✿

Power by: Blogger modifiye

❀✿Popular Olanlar❀✿

❀✿Ziyaretçilerimiz❀✿


web stats Neler Okunmuş hangi sayfa Tıklanmış :) Flag Counter

❀✿Archive❀✿