İslam nedir ? aklına ilk gelene cevap..

Selamünaleyküm islam nedir? aklına ilk olarak ne geliyor ? Murat Mesut kardeşim bir yazı yazmış çok hoşuma gitti çok güzel olmuş yüreğine sağlık.

Samimi olmam gerekirse benim vereceğim cevap kalbime gelen ilk cevapsa ben "zikirdir" diyorum. Herşey O'nu zikreder tüm ibadetler bir zikirdir. Tefekkür , hamd, şükür..aklımıza ne geliyorsa bir zikirdir. Ama düşünüyorum herşeyde Rabbim bir ölçü koymuş ama zikirde koymamış gece, gündüz, yatarken, ayaktayken, çalışırken, savaşırken...vb. örnekleri çoğaltabiliriz. Ben  Rabb'imi zikretmeyi çok seviyorum belki de ondan aklıma ilk bu cevap geldi umarım kardeşlerim yorumları ile ufkumuzu açarlar..

Sağaol Allah Razı Olsun Arkadaşımdan beni tefekküre sürükledi ne de güzel oldu. Mevlam neyler ise güzel eyler. Kalın sağlıcakla...Allah Yar ve Yardımcımız Olsun...     

Yorum Gönder

0 Yorumlar