ŞİİR DÜNYAM, ŞİİRLER


BAĞIŞLA BİZİ..
Allahım sana gelen bu imtihanlı yolda..
Sanma kandık seni unuttuk...
Biliriz dönüş sanadır....
Ellerimiz bak boş değil ...
Ama güzel ,ama değil ...
Senin için ömrümü feda etsem,
Yine çok değil Yine çok değil...
 .......
Bazen kapından kovuldum diye,
Bir hüzün çöker bu garip gönlüme,
Yine sana döner yalvarırım,
Atma bizi cehennemine...
Bağışla bizi....
İki cihan Serveri Habibin Muhammed'ine.
Emine Kaya      18.02.2010
MERHAMET ET ALLAH'IM
Gökten indir Allah'ım
Merhametine muhtacım..
Habibine hayran..
Yollarına kurban
Ben olayım Allahım....
 Gitti gelmez günlerim
Pişmanlık dolu yüreğim,
Merhamet etmez isen ,
Ya ben kime gideyim..
Keşke aşkın ile yansam
Nefsimi senin ile oyalasam,
Zikrin ile seyran,
Tefekkür ile hayran
Teşekür ile şükran
Ya ben ..
Yaa ben  sana
Gerçekten aşık olsam..
Ben seni Zikrinle bildim,
Kalbim nurunla mutmain,
Bu gözyaşlarım..
Mahşer günü Şahidim
Allah'ım kelimeler yetmez
Halim,mecalim,derdim sır bilinmez...
Bu sır Ney'in sırrıdır Ali'ye bile sığmadı...
Bu yürek bu tadı kaldıramadı...
Akan gözyaşlarım kelimelerimdir dökülen
Habibine Rabd eden kalbimle ...
Ona selat Ona Selam gönlümde dilimde...
Emine Kaya      21.02.2010
MÜŞAHADE...
Gökyüzünde nurdan kandiller
Allah'ın aşkından sarhoş dönerler
Ya Rab benden dua icabet senden
Müşahade Lütfet Resulün Gönlünden...
 
Onun nurlu alnından gönlümüze
Senin zikrin kalbimizden dilimize
Rabıta her dem şeyhimizden
Müşahade Lütfet Resulun Gönlünden...
 
Gönlüm şaşkın yaralı bir kuş
Kanadım kırık,Gönlüm bir hoş,
Kurtuluşum tabibim,zikrim sen,
Müşahade Lütfet Resulün Gönlünden.....
Emine Kaya              06.03.2010
BİR KAÇ SANİYE...
Aşıkların Sen de bulduklarını,
Ne olur Allah'ım bende bulayım,
Geceleri Senle ıssız Köşelerde,
Ne olur Allah'ım Bir kaç saniye...   
 
Yıkılmadı  Nefisler şeytanlar ile,
Sana gelemiyorum hepsi elele,
Bende güvendim senin yüce sevgine,
Ne olur Allah'ım bir kaç saniye...
 
Doyamadım bu aciz halimle bile,
Huzurunda zikrin hediyesiyle,
Aşk nedir bilmeden Daldım zikrine,
Ne olur Allah'ım bir kaç saniye...
 
Pınarlarından içsem Habibin ile,
Şefaati yeter cümle derdime,
Beytinde ravzanda Lebbeykler ile,
Ne olur Allah'ım bir kaç saniye....



Anneyiz biz
Benim adım anne tıpkı annem gibi...
Yavrularım bana anne diyor tıpkı benim gibi...
Bu güzel makamın tadını çıkaralım...
Allah'ın bile sunuğu cennet ayaklarımızın altında....
Bunun sefası zor cefası çoook ama....
Cennet bizde taşımak zoor dur ama...
Gelin Bu Güzel bir sefa aynı zamanda cefa..
Allahım!Sunalım evladlarımıza pınarlarından kana kana..
Bir insan pir sultan olsada muhtaçdır illaki anasına..
Ya Rab Biz dua ederiz evladlarımıza...
Ne olur kıyma bizim kuzucuklarımıza...
Onlar bu canınımızın biricik çiçekleri ...
Cennet tacları eyle İki Cihan Sultanına...
Emine Kaya

Yorum Gönder

0 Yorumlar