Allah katında makamını merak mı ediyorsun seni nerde kullandığına bak....



Allah katında makamını merak mı ediyorsun

seni nerde kullandığına bak....


ALLAH'IM SENİ SEVENLERİN LİSTESİNE KAYDEYLE NE OLUR ..!
  

Dün sabah 10:00 da Bakıköy Dr.Sadi Konuk Araştırma Hastanesinde randevüm vardı neyse gittim..Herşey yolunda gitti diyebilirim..Eve geldim birkaç saat dinlendim öğle namazından sonra zikire ve sohbet cemaatimiz var oraya gitim...(Oraya gitmezsem hayatımın bir anlamı olmuyor ruhumun tek dinlendiği yer zikir cemaati) Akşam eve geldiğimde yemek hazırladım..Akşam ezanın kıldım ve ailemden dinlenmek için izin istediğim neyse Allah Razı olsun hepsin tamam dediler...
Yatağa bir uçuşum vardı...Ve aynen şöyle sesli sesli mırıldandım..
-Allah'ım seni çok seviyorum...
Allah katında makamını merak mı ediyorsun seni nerde kullandığına bak....
Bu beni ibadet yaptığım günler hoşuma gider...Masivayla geçen günlerimde de beni kendime getirir..Bir atasözü vardır ya!
Anlayana sivrisinek saz...Anlamayana davul zurna az...Bunuda tefekkür edelim inşaallah hep beraber....

Yorum Gönder

0 Yorumlar