Cebrail!, bana ey Muhammed dilediğin kadar yaşa el­bette birgün öleceksin, dilediğin kimseyi sev elbette bir-gün ondan ayrılacaksın, dilediğin şeyi yap elbette birgün karşılığını bulacaksın.



3093- Cabir'den Rasulullah şöyle buyurdu:
"Cebrail!, bana ey Muhammed dilediğin kadar yaşa el­bette birgün öleceksin, dilediğin kimseyi sev elbette bir-gün ondan ayrılacaksın, dilediğin şeyi yap elbette birgün karşılığını bulacaksın." [3]
[3] Teyalisi, İbn-i Hacer el-Askalani, Metalibu Aliye, Tevhid Yayınları: 3/79.

Bu  hadisi şerifi okuyan bir insanın kendisine çekidüzen vermesi lazım...Allah  bizlere sonu ölüm olan bir hayat bahşetmiş ve al bu sana hediyem olsun ister iman eder ister isyan eder günaha dalarsın..ama unutma ben sana mühlet verdim sana hesabını sorar ister azab eder, ister ecir verir cennetime alırım...Yine unutma benden başkasını seversen o yokluğa mahkum ama ben daima Hayy'ım diriyim ölmem öyleyse sevdiğine dikkat et..benim için sev ki onu da sana bahşedeyim...İllaki ister hayır yap ister şer onunda kaşılığında cezam veya mükafatımla karşılarım seni bunu unutma... 

Yorum Gönder

0 Yorumlar