HER ŞEY VATAN VE İSLAMA HİZMET İÇİN...


Annem'in evinde kur'an ve zikir vardı onlar için yapmış olduğum krem şantili revaninin resmini çektim ve hobimevim.blogcu.com da yayınladım...Sizlerle de paylaşmak istedim...

Türkiye'm çok güzel...
benim vatan sevgisiyle çarpar yüreğim ve vatanımın ayrıca islam beldelerinin her karış toprağı değerlidir...
Allah düşman çizmesinde çiğnetmesin ...
bölücülere de fırsat vermesin..Bizim kutsalımızdır..
vatanımız ve kutsal topraklarımız...
İslamı herkes gönlünce yaşayabilsin...
 İslam beldelerinde akan kanlar dursun inşaallah...
Allah müslümanları akıllı ve uyanık eylesin...
kardeş kanı ve mezhep çatışmalarının artık durması lazım, uyanmamız lazım...
Kardeşçe sevgiyle bu vatan topraklarında yaşamayı öğrenmemiz lazım...
Yoksa akibetimiz kötü olacak....
Benim her zaman duam da şudur...
Ya Rab cumhurbaşkanımızı, 
başbakanımızı ve bütün politikacılarımızı hayırlı doğrulardan ayırma bu vatana, milletlere ve islama hayırlı hizmet edenlerden eyle ve onları koru cümle şerlerden...Amiiin

Yorum Gönder

0 Yorumlar