BAZI AYARLARIMIZ

Bir düşünelim bu benim önce kendime uyarı yazısıdır. Hayata nasıl artı olabilirim, bunu gözden geçirmem lazım.

Uyku ayarlarım ; Sevgili Peygamber Efendimiz sallallahü aleyhi ve sellem yatsı namazından önce bir miktar dinlenmenin ve ondan sonra namaz kılmanın öneminin anlatmış sahabelerine ve onlarda bize aktarmış...Bunun faydası ne olabilir bana bir çok manevi kapılar açar...Gece herkesin uyuduğu o kıymetli vuslat anlarını yakalama şansı..Ve bu vuslattan elde edilen nimetler..

Zaman sermayesini en iyi şekilde kullanma; bu konuda da bir çok hadisi şerifler var...Demek ki zaman sermayemi iyi kullanmıyorum bilgisayarda, cemaatlere  bile gereğinden fazla gitmem, sevdiklerime gereken zamanı ayıramamam, ayarlarımı düzeltmem gerektğini anlattı bana...Zamanı ayarlamanın
kazancı ne olabilir ...? Sevdiklerime güven tazelemiş olurum.
Dinimizde önce en yakınlarından başlıyor herşey ama herşey...

Dostluk ayarlarım da önemli!
Bir bakıyorum tek yönlü dostluklar var.. ama benim yıllar sonra da olsa Mevlana-Şems gibi bir dostluğum var.Dostum var diyebilmek cesaret ve yürek ister...Allah bizim dostluğumuz gibi herkese versin..
(Allah nazardan korusun çünkü Allah dostluğunda hiç çıkar olmuyor sırrı bu)

Yaşam biçimini bu ayarlara göre düzenlemek gerekiyor...çook söykenecek var..
çook...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder