SAĞLIĞIMIZ

Bu gün Sabah ilk işim B.köy Dr.sadi Konuk Hastanesine gittim gider gitmez kayıt olmamla beraber hemen sıra bana geldi ve girdim...(Randevumu sabah 08:42 almıştım) genç ve kibar bir doktor kardeşime rastladım.
Kulaklarım o kadar tıkanmıştı ki doktorun ne sorduğunu anlamadan "beni sağlık ocağındaki doktorun kulaklarımı temizletmem gerektiğini söyledi " dedim. Hemen kulaklarımı beş dakikada temizledi...
Allah Razı olsun diye kendisine o kadar dua ettim ki hem canım yanmadan ve bana insan gibi tebessüm ederek davrandı..Bazı insanlıktan nasibini almayan doktor müsfetteleri var  kendilerini ne sanıyorlarsa bilmem ama davranışlarına not verilse sınıfta kalırlar (yani doktorluk sınıfında sıfır alırlar...Allah kalplerine merhamet versin)
Şu an çok iyiyim kulaklarım çok iyi işitiyor....Allah sağlığımızla bizi ağır imtihanetmesin. Dermansız dert, şifasız hastalık vermesin...çok zor....

Yorum Gönder

0 Yorumlar